Dla aptek i sklepów medycznych

Dzięki długoletniemu doświadczeniu oraz znajomości potrzeb naszych Klientów jesteśmy w stanie sprostać wymaganiom jakie przed nami stawia rynek.

Nasz dział telemarketingu aptecznego w miły oraz profesjonalny sposób zrealizuje każde zamówienie oraz rozwiąże każdy problem. Każdy Klient posiada swojego opiekuna, który dba o jakość współpracy.

Nasze główne zalety to:

  • szeroka oferta handlowa
  • partnerskie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta
  • sprawdzony, doświadczony, profesjonalny zespół
  • znajomość rynku oraz produktów farmaceutycznych, higienicznych, kosmetycznych, medycznych
  • profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu
  • elastyczność, szybkość działania
  • szybki i profesjonalny serwis
  • szybkie rozwiązywanie ewentualnych problemów
  • elektroniczna wymiana dokumentów przyspieszająca codzienną pracę

Każdemu Klientowi oferujemy:

  • atrakcyjne warunki handlowe
  • najlepsze ceny w ramach gazetek promocyjnych
  • regularne akcje promocyjne np. gorące ceny
  • dokładki przedstawicielskie

Dbamy o dobro naszego Klienta oraz świadome rozwijanie wspólnego biznesu.

Aby rozpocząć współpracę przygotuj następujące dokumenty:

  1. Dokumenty potwierdzające fakt prowadzenia działalności gospodarczej tj. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS), dokument poświadczający nadanie numeru NIP, REGON.
  2. Zezwolenie na prowadzenie apteki lub punktu aptecznego.

Skontaktuj się telefonicznie z naszym działem telemarketingu

lub z działem Refundacji (zamówienia Seni, realizacja umowy z NFZ na refundacje środków pomocniczych)

lub bezpośrednio ze swoim opiekunem – KONTAKT